Sunday 13 March 2016

Бойко Борисов: Против съм задължителното гласуване, но нашата парламента...


Публикуван на 13.03.2016 г.
Бойко Борисов: Не случайно казах за задължителното гласуване, че съм изконно против, но нашата парламентарна група подкрепя патриотите така, както те са длъжни да ни подкрепят, когато поискаме ние. Сигурно не с всичко са съгласни. По същия начин е и за къмпингуването. Казал съм на Цветан Цветанов да направят закона така, че хората, които къмпингуват, след това сами да си чистят, защото общините се оплакват. Това да бъде задължително. Цветанов ми каза, че Найден Зеленогорски и другите настояват това да се приеме, както и част от кметовете, които са по морето. Не мога за всяко нещо да излизам и да се карам пред парламента. Затова имаме партньори – Реформаторки блок, АБВ, патриоти. На мен къмпингуващите не ми пречат.

No comments: