18 септември 2013 | 14:28 | Агенция "Фокус"
Начало / Общини
София. Кметът на Столична община Йорданка Фандъкова
изпрати писмо до директора на „Топлофикация София”, в което настоява да
бъде създадена позицията омбудсман на дружеството, съобщиха от
пресцентъра на Столична община.
Многобройните проверки са констатирали като сериозен недостатък в работата на „Топлофикация София“ отношението и комуникацията с клиентите на дружеството. С оглед на приближаването на отоплителния сезон, както и заради подготвените нормативни промени кметът Йорданка Фандъкова настоява дружеството да разработи и представи цялостна концепция за работа с клиентите и установяването на добра и ефективна комуникация между дружеството и неговите абонати.
Мярка в тази посока е създаването на омбудсмани на „Топлофикация София“, които да поемат ролята на медиатори между дружеството и абонатите му, посочва Йорданка Фандъкова. Това е начинът гражданите да получават бърза, адекватна и точна информация по конкретните случаи. Кметът настоява омбудсманът да има изнесени приемни в различните топлофицирани райони на София като предварително се разработят правилата на работа и обратната връзка.
Кметът на Столична община настоява и да бъде проведена среща между ръководството на „Топлофикация София“ и представители на всички фирми за дялово разпределение, които работят на територия на Столична община, да бъде изготвен план за представяне на промените, които се правят и възможностите, които те дават на клиентите на дружество.
Многобройните проверки са констатирали като сериозен недостатък в работата на „Топлофикация София“ отношението и комуникацията с клиентите на дружеството. С оглед на приближаването на отоплителния сезон, както и заради подготвените нормативни промени кметът Йорданка Фандъкова настоява дружеството да разработи и представи цялостна концепция за работа с клиентите и установяването на добра и ефективна комуникация между дружеството и неговите абонати.
Мярка в тази посока е създаването на омбудсмани на „Топлофикация София“, които да поемат ролята на медиатори между дружеството и абонатите му, посочва Йорданка Фандъкова. Това е начинът гражданите да получават бърза, адекватна и точна информация по конкретните случаи. Кметът настоява омбудсманът да има изнесени приемни в различните топлофицирани райони на София като предварително се разработят правилата на работа и обратната връзка.
Кметът на Столична община настоява и да бъде проведена среща между ръководството на „Топлофикация София“ и представители на всички фирми за дялово разпределение, които работят на територия на Столична община, да бъде изготвен план за представяне на промените, които се правят и възможностите, които те дават на клиентите на дружество.
© 2013 Всички права запазени. Позоваването на Информационна агенция "Фокус" е задължително!
No comments:
Post a Comment