Sunday 15 September 2013

Томислав Дончев Гордея се, че живея в Габрово,

  • Гордея се, че живея в Габрово, защото:
    - Последвах пътя на сърцето си.
    - Е един от най-българските градове.
    - Се чувствам сигурна за бъдещето на своите деца.
    - Е люлка на българското образование и просвета, на индустрията. Тук съм родена и тук съм родила сина си. Обичам този град!
    - Град с богата история и ясна представа за бъдещето!
    - Това е най-хубавата част от България като климат и природа
    - Тук са родени моите деца
    - Обичам да съм в центъра
    - Има уникална природа, хора и климат, тук се чувствам спокойна и уверена, ту е моето място.
    - Природата е разнообразна, има много места за отдих и хората са приятни.
    - Хората, с които живея ми дават сили за да продължа да живея.
    - Съм родена тук и го обичам. Има уникална история и хора.
    - Той е най-красивия град, който съм посещавал, заобиколен с невероятна природа и интересни забележителности, които няма къде да се видят.
    - Съм родена тук и го обичам, има уникална история и хора.
    - Хората, с които живея ми дават сили да продължа да живея.
    - Е град с традиции, с личности като Минчо Минчев и Кристо.
    - Тук се чувствам спокойна за детето си и имам възможност да познавам много ценни хора.
    - Спокойно мога да се отдам на вдъхновено пътуване. Тук е красиво за тези, които искат да видят красота.
    - Е красив град, който е единствен и уникален.
    - Ми дава основание да обичам…
    - Е спокоен град с много зеленина, с много уют и чувство за хумор у хората
    - Това е град с велика история и всички трябва да знаят това.
    - Това е моят град, това е достатъчно и да го обичам, и да се гордея, и да се боря за всичко красиво, което си заслужава да се случи в него.
    - Е град с минало и бъдеще.
    - Обичам предизвикателствата и новаторския дух.
    - Това е моя роден град.
    - Съм роден в този чудесен град. Тук са моите роднини и приятели и обичам всичко, което притежава и ми дава той.
    - Тук мога да преживея най-силните и реални отношения, дълбоки взаимоотношения, които могат да изградят силно общество.
    - Съм от тук и тук ми е добре.

No comments: