Friday 13 September 2013

Зам.-председателят на ГЕРБ Цветан Цветанов обясни пред журналисти в парламента колко апартамента има

  Снимка: АФП


13 септември 2013 | 11:42 | Агенция "Фокус"
Начало / Партии
София. Зам.-председателят на ГЕРБ Цветан Цветанов обясни пред журналисти в парламента колко апартамента има, и по какъв начин са придобити, предаде репортер на Агенция „Фокус”. Цветанов заяви, че има един апартамент, който е на родителите на жена му, закупен е през 1964 година, и после те са го прехвърлили на своята дъщеря. „Те живеят сега там, и това им е основното жилище”, посочи Цветанов. „Апартаментът, в който живее майка ми, е от обезщетение, което сме получили от къщата, която сме имали, и е от закупено място още от 1956 година. Третият апартамент вече е продаден; закупен е през 80-те години, като е прехвърлен от моите родители към мен. Четвъртият апартамент е единственото жилище, което са закупили родителите на съпругата ми, и е закупен през 2006 година. Има и два апартамента, които са закупени през 2008 година, но с предварителен договор от 2006 година. Единият е закупен с кредит от ДСК за 30 години с погасителен план, и всеки месец ми удържат около 800 лева, а другият е платен. Това е един апартамент, който съм загубил”, посочи Цветан Цветанов. Той отбеляза още, че не е приключила проверката за имотното му състояние във връзка с дело, водено срещу него.
Ванина НЕДКОВА

No comments: